poniedziałek, 20 lipca 2015

Wieża, zamek strażniczy, rejs statkiem - Kazimierz cz.1

Czesioo!!

Witam już w siódmym poście. Tym razem przychodzę do Was z troszkę innym wpisem. Jednym słowem WYJAZD. Wyjazd jak wyjazd... w poprzedni weekend pojechałam z rodzicami i rodzeństwem na dwudniowy wypad do Kazimierza i okolic. 
Wyjechaliśmy ok. 6.30, a na miejscu byliśmy tak o 10.00. Zaczęliśmy od pospacerowania po kazimierskim rynku. 

Na początku odwiedziliśmy słynną dla Kazimierza STUDNIE.

Później kupiliśmy sobie kazimierskiego koguta :) 

Idąc dalej musieliśmy się na chwilkę zatrzymać. Nie zgadniecie dlaczego. Ulicą szedł sobie piesek :D Hehe, bo moja młodsza siostra panicznie się ich boi i od razu płacze. Usiedliśmy więc na ławeczkę. Na przeciwko nas widniała RESTAURACJA POD PIESKIEM, a pod nią rzeczywiście piesek. Zastanawiacie się dlaczego? Ponieważ dla Kazimierza jest to najbardziej ceniony zabytek. Kazimierski posąg psa to odzwierciedlenie Werniksa. klik Historia głosi, że gdy pogłaszczemy piseka bo złotym nosie będziemy mieć szczęście.


 Postanowiliśmy "uciec" na chwilkę z rynku i wejść na wieżę.



 Przed wejściem :)


Wieża była niesamowita! A widoki? Jeszcze lepsze!


Łapcie kilka zdjęć






 

















Po zamku chodziliśmy ok. 1,5h, a potem poszliśmy na wieżę strażniczą, która widnieje na obrazku wyżej. Aby na nią wejść trzeba pokonać kilkadziesiąt schodów, ale warto... na prawdę warto... Dla takich widoków zrobiłabym wszystko...



Po zejściu chwilkę odpoczęliśmy i wspinaliśmy się na Górę Trzech Krzyży. Idąc myślałam, że będzie to jakieś trudne i wogóle, ale minęło zaledwie 5-10 minut i już byliśmy na szczycie. Było suuuper! :D


Późnym popołudniem poszliśmy jeszcze troszkę na miasto, a potem pospacerować przy brzegu Wisły. Gdy szliśmy zauważyliśmy coś niewidzialnego :D 


Wraz z moją siostrą bardzo chciałyśmy kolejny raz przepłynąć się statkiem. I namówiłyśmy rodziców! Było ekstra!! I te mewy...













To by było na tyle :) Chciałam wstawić posta jeszcze z wąwozów i Nałęczowa, ale zdecydowałam, że to już troszkę  za późno więc będzie coś innego. Paa












42 komentarze:

  1. Fajne zdjęciaaa.... :))
    Zapraszam na recenzje filmu → klik!
    Zapraszam na pierwszego posta mojej koleżanki → klik!
    + ładny wygląd bloga. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) http://www.thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ;) słodka siostra
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie :) Widać, że dobrze się bawiłaś :)
    Ja obserwuję :)
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia oraz bardzo ciekawe widoki
    obserwuję :)
    http://kajeczkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia widoki też niczego sobie ;)
    http://feelthislifee.blogspot.com/
    Obserwuję ;) Liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia :)
    wesoła z Ciebie dziewczynka!

    Zapraszam do siebie! :*
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :*
    +obserwuję :D
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post i zdjęcia. :)
    Super post, obserwuję. :D
    natkaa1.blogspot.com zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ! <3
    zapraszam do siebie
    http://tylkocaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Kazimierzu a słyszałam, ze to piękne miasto :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/szwedzkie-piekno-czyli-haul-z-ikei.html

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://jestemkoszykarka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wygląd bloga! Naprawdę. Ja nie umiem tak zrobić designu :( <3
    (www.lumnoxy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja przyjaciółka robiła <3 link do niej masz w pierwszym poście na pewno pomoże Ci zrobić :)

      Usuń
  14. Śliczne masz balance, identyczne jak moja przyjaciółka.
    Super wypad rodzinny:) Ja lecę w sobote do Grecji, mega się jaram*.*
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że śliczne :D haha oo to miłej zabawy :)

      Usuń
  15. Ciekawie piszesz i masz świetne zdjęcia :D
    ps. fajne buty :)
    xblogkrejzola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. niech szczęście się do ciebie uśmiechnie jeszcze bardziej, po pogłaskaniu pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :) Wspaniały wypad <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo zdjęć! Tak trzymać!
    Pozdrawiam!

    Zajrzyj - sothunzas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny wyjazd :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń