czwartek, 9 lipca 2015

Tag: KOCHAM LATO

                          

   Cześć kochani!

Wiele z Was ma już wakacje, reszta pewnie niedługo zacznie urlop. Możliwe, że niektórzy już opalają się na słonecznej plaży, kąpią nad Morzem Bałtyckim. Ja należę do tych szczęściarzy co od ponad tygodnia mają już całe wakacje dla siebie :).
Z racji tego postanowiłam zrobić tag: KOCHAM LATO!

(zdjęcie z internetu)

     Za co lubisz lato? 

Hmm... za co tu lubić lato?! No jasne... SĄ WAKACJE!! I oczywiście za to, że jest ciepło, można się opalać, jeść lody, wyjeżdżać nad morze, często chodzić na basen, pisać dużo postów na bloga, spotykać się w przyjaciółmi, dużo pisać z moimi IP <3

 Jaka według Ciebie jest idealna, letnia temperatura?

Nie lubię, gdy jest za zimno ani za gorąco. No chyba, że... nad morzem! Wtedy kocham gorące dni! Można się kąpać, opalać... Ale w takie zwykłe dni to tak 24-28 stopnie :)

Jaki jest twój ulubiony smak lodów?

Jeżeli chodzi o lody w gałkach na lato to wszystkie smaki sorbetowe takie jak: cytrynowe, pomarańczowe, wiśniowe, truskawkowe ogółem nie za słodkie lecz takie kwaskowate. Ale przeważnie wcinam kaktusy!!!  

(zdjęcie z internetu)

 Jaki jest twój ulubiony letni napój?

Moim ulubionym napojem jest woda. Ale... czy taka zwykła woda? NIE! Zazwyczaj jest to woda z lodem, z truskawkami lub z miętą i cytryną. Lubię też pić zimną cole z lodówki z kostkami lodu. 

Jaki jest twój ulubiony look na lato?

Trampki, T-shirt lub crop top, szorty lub spódniczka. Strój jednocześnie elegancki jaki sportowy :)




 (zdjęcia z internetu)

 Gdzie spędzisz wakacje w tym roku?

Wakacje w tym roku spędzę w wielu wspaniałych miejscach. Oczywiście najlepsze to nad morzem w Ustce. Ale jadę również do Sandomierza, Kazimierza, Kielc, na mazury i chyba do Krakowa. Oczywiście oprócz tego to jakieś wypady nad rzekę czy na basen :) Mam nadzieję, że tegoroczne wakacje będą równie fajne jak w tamtym roku.

Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?

Gdy byłam mała kolekcjonowałam aniołki. Wtedy z wszystkich miejsc je przywoziłam i mam ich teraz strasznie dużo. Ale od ok. 2 lat kolekcjonuję pocztówki i magnesy na lodówkę. Mam ich już sporo.




Gdy byłaś mała lubiłaś lato?

Gdy byłam tak bardzo, bardzo mała to nie pamiętam, ale wydaje mi się, ze tak no bo... KTO NIE LUBI?! Pamiętam, że gdy miałam 6 lat pierwszy raz pojechałam nad morze i wtedy na prawdę polubiłam wakacje.

Jakie masz sposoby na ochłodę w upalny dzień?

Zawsze, gdy jest gorąco odkręcam wodę z węża i wraz z siostrą oblewamy się :) To na prawdę pomaga! Potem się opalam, a gdy znów mi gorąco to znów się oblewam. Często też piję wodę lub jem lody. 





15 komentarzy:

  1. Ja też kolekcjonuję pocztówki i magnesy! I także zbierałam kiedyś Aniołki ,a teraz mam ich już aż za dużo. Oblewanie się? Najlepszy sposób na ochłodę! :)) Pozdrawiam! :* http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również pozdrawiam <3 :* Twój blog jest świetny, bardzo miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :) Już zaobserwowałam, mam nadzieję, że również zaobserwujesz :)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję z chęcią odwiedzę twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)
    zapraszam: http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny zachod słonca
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że zobaczę godz dopiero w sierpniu 😞

      Usuń
  7. Ja KOCHAM lody pistacjowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Oblewanie się <3 Tak! Tak! Tak! Najlepszy sposób na szybkie ochlodzenie. Sama także uwielbiam kaktusy - najlepsze lody!
    Pozdrawiam gorąco! I zapraszam do siebie.
    +obserwuję! http://stylowka4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń