środa, 22 lipca 2015

Haul || Ikea, Biedronka, Rossmann

Hej!

Witajcie! Dzisiaj kolejny haul. Tym razem z Ikei, Rossmanna i Biedronki. A na wstępie chciałam się zapytać czy lubicie haule i czy mam dodawać tego typu posty. Dajcie znać w komentarzach ;)
Okey, więc przechodzimy do rzeczy:
 IKEA

 Dwa "pudełeczka" mogę je tak nazwać do przechowywania np. pędzli czy przyborów szkolnych cena za jeden - ok. 7zł

szara poduszka/jasiek za ok. 13zł


poszewka na poduszkę powyżej ok. 15zł 


A tak poszewka prezentuje się na poduszce :)

Rossmann
Kolejna baby lips, którą muszę kupić zawsze... cena ok. 10zł
Kolejny szampon batiste tym razem duży 200ml cena ok. 16zł

pojemniczek na szampon lub żel pod prysznic idealny na wyjazd, cena ok. 2zł

BIEDRONKA:
dwie paczki mix gum maoam <3 pychotka, cena ok. 4zł


To by było na tyle. W biedronce chciałam kupić jeszcze taką kosmetyczkę i zestaw pędzli, ale stwierdziłam, że jeszcze się zastanowie. A może ktoś z Was ją ma i poleca? I przypominam o napisaniu w komentarzu czy lubicie HAULE. :) 








30 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :D też sobie ostatnio kupiłam Batiste :D I mam jedną BabyLips (taka fioletową) i jest okej :3

    Zapraszam->meerga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdza baiste?? :) eż mam tą baby lips fioleową, ale niezbyt ją lubię

      Usuń
  2. Super! tak uwielbiam haule ! powiększ zdj do bardzo duży bo są za małe :d
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam batiste ostatnią <3
    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, odwdzięczę się :*
    Gabrielle->Nowy Post!

    OdpowiedzUsuń
  4. te pojemniki są świetne na wyjazdy ;D śliczne te pudełka ;) w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te doniczki dużo blogerek je posiada! :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię haul' e. Planuję kupić takie doniczki, ale narazie nie wybieram się do ikei, bo nie mam jej nigdzie w pobliżu.
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam! Nie dość, że prześliczne to jeszcze wielofukcyjne

      Usuń
  7. fajne zakupy! Mamy takie same doniczki :) Co do szamponu z babtiste zawsze mnie on zastanawiał, ale chyba w końcu sobie taki kupię i zobaczę czy u mnie również się sprawdzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Baiste według mnie najlepszy! Na te leniwe dni idealny :D

      Usuń
  8. Fajny haul!
    Szczególnie podobają mi się poduszki!
    Pozdrawiam,obserwujemy? :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli podoba ci się mój blog to zaobserwuj i mnie powiadom a na pewno się odwdzięczę :) mi również podobają się poduszkii 3

      Usuń
  9. Jakie urocze poduszki :D Też właśnie zastanawiam się nad Batiste bardzo dużo blogerek posiada ten szampon i się sprawdza. Może u mnie także się sprawdzi, zobaczymy :D Pozdrawiam i Zapraszam:* stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam jest świetny tylko pozostawia na włosach i szczotkach jakby proszek (przynajmniej u mnie) ale słuszałam że cherry nie zostawia :)

      Usuń
  10. Te "doniczki" są niezawodne!
    Sama posiadam dwie i służą mi jako pojemnik na przybory szkolne (długopisy, mazaki itp)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeden na produkty do ust a drugi chyba też na przybory 😊

      Usuń
  11. Te doniczki już chyba każdy ma (no dobra, ja nie mam :D), ale ślicznie się prezentują. Ta Baby Lips, którą kupiłaś jest świetna, mam i polecam :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podoba mi się ta baby lips nakładam najpierw ją a potem taką co daje troszkę kolor

      Usuń
  12. uwielbiam te dodatki do domu z ikiei :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te dodatki :) też mam baby lips ;3 a na ten szampon musze się kiedyś skusić ;)
    http://adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dodatki z ikei najlepsze :D ^^
    http://martaikaja.blogspot.com/2015/07/we-return.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te poszewki na poduszki :)
    i osłonki na kwiaty/świeczniki też :)

    OdpowiedzUsuń