niedziela, 26 lipca 2015

Liebster Blog Award 2?!




Hej!! Więc dziś... tak kolejny raz Liebster Blog Award. Jeej ktoś mnie lubi :D Większość już pewnie wie o co chodzi, ale żeby nie było...

Liebster Blog Award to akcja, która ma na celu pokazać innym zaczynające blogi. 
Nominację tą dostajemy (?!) za tak zwaną "DOBRZE WYKONANĄ ROBOTĘ" od innego blogera.
Naszym zadaniem jest odpowiedzenie na 11 pytań zadanych od osoby, która nas nominowała.
My również musimy nominować i zadać 11 pytań, aby akcja się rozpowszechniała. 

Zostałam nominowana przez blog o nazwie O WSZYSTKIM I O NICZYM
Nie przedłużając przechodzimy do pytań :)

1. Czy na początku blogowania w pewnym momencie chciałaś przestać dodawać posty itp.?
Nie! W ogóle tak nie było. Miałam odwrotnie. Chciałam pisać jak najwięcej postów.

2. Czy będziesz nagrywała na YT ? 
Na początku myślałam o tym, ale stwierdziłam, że blogowanie i yt to za dużo i nie będę miała tyle czasu, ale może kiedyś...

3. Co ważniejsze, charakter czy wygląd? 
To zależy. Jeżeli chodzi o mnie to ja bardziej cenię charakter, bo przecież wyglądu nie wybieramy, a charakter zawsze możemy zmienić. Chociaż w tych czasach... gruba dziewczyna - znaczy, że głupia, tylko je i nic więcej... 

4. Chleb z dżemem czy dżem z chlebem? 
Hah lovciam takie pytania. hm... zastanowię się... może jednak chleb z dżemem :)

5. Czy przefarbowałabyś kiedyś swoje włosy? Jak tak to na jaki kolor? 
Nie całe włosy, ale końcówki. Farbowałam szamponetką na kolor czerwony, a dokładnie raz na wiśnie, a raz na owoc granatu, który pozozstał widoczny do dziś :)

6. Najlepszy rodzaj muzyki według ciebie?
Najbardziej lubię hip-hop, bo do tego tańczę i pop.

7. Najlepszy rodzaj filmów według ciebie?  
Kocham kryminały <3

8. Marzysz o przeprowadzce do innego kraju? Jeśli tak to do jakiego?  
Podoba mi się Polska. I nie zamierzam się nigdzie przeprowadzać z rodzinnego kraju ;)

9. Najlepszy kolor na świecie według ciebie?
Według mnie to czarny i biały 

10. Jak myślisz, jaka będzie przyszłość twojego blog'a? 
Hm.. co myślę... raczej marzę. Chciałabym mieć bloga, którego wiele osób będzie czytać. Swój pierwszy cel już osiągnęłam czyli 50 obserwatorów <3 Kolejnym jest 100. Ale na prawdę bardzo, bardzo dziękuję Wam za tą wspaniałą 50! Już niedługo post z podziękowaniami i mały konkursem :)





 
Więc jeszcze raz dziękuję za nominację.
Ja nominuję:

http://nataliamagdalenamusic.blogspot.nl/2015/07/blog-post.html

http://jestemolkaa.blogspot.com/2015/07/haul-5-hiszpania.html

http://pati-testuje.blogspot.com/

http://spam2506.blogspot.com/

Pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś blogować?
2. Ile zajmuje Ci pisanie posta?
3. Czy zdarzyło Ci się, że ktoś Cię shejtował?
4. Od kiedy prowadzisz bloga?
5. Ile razy w tygodniu piszesz posta?
6. Czy twoi rodzice wiedzą, że masz bloga? Jeżeli tak jak zareagowali?
7. Czy masz jakieś marzenia związane z blogiem?
8. Ilu obserwatorów chciałabyś mieć?
9. Czy komentarze pod twoimi postami motywują Cię do dalszego działania?
10. Lubisz obs/obs kom/kom?

 
 


8 komentarzy:

  1. Mój ulubiony kolor to również czarny :) Także zastanawiałam się nad nagrywanie na yt, ale to by było zdecydowanie za dużo ;)
    Świetne odpowiedzi, fajne zdjęcia, pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    więcej informacji w poście na moim blogu ---> http://aleksandraaa6.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-q.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję, ale niestety teraz nie mogę zrobić znowu o tym postu, ale jeszcze raz dziękuję i postaram się zrobić za ok. 2-3tyg :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne pytania dostałaś :D I zadałaś :P Dziękuje za wytłumaczenie o co chodzi w Liebster Blog Award. Jestem nową blogerką, więc nie mam pojęcia :"D xd
    Zapraszam jeśli chcesz--->http://annie-maryy.blogspot.com/
    Może obserwacja za obserwację? Jeśli nie to przepraszam..
    Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywne zdjęcia! też uwielbiam czarny i biały :) gratuluję nominacji ^^

    obserwujemy? daj znać u mnie imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń