czwartek, 16 lipca 2015

Libster Blog Award



 
Libster Blog Award znana jako LBA to akcja, która pozwala początkującym blogerom wybić się 

Nominację do Libster Blog Award możemy otrzymać od innego blogera za tzw. "dobrze wykonaną robotę"

Przyznawana jest dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów więc daje możliwość jej rozpowrzechnienia

Zostałam nominowana przez Natalię która prowadzi świetnego bloga+przepiękny desing!
Okey, teraz pytania, które od niej otrzymałam:



1. Czy miałaś jakiś problem na początku blogowania?
 Problem? Może nie był to problem, bardziej zmartwienie jak to będzie, czy mi się uda, czy ktoś wogóle będzie chciał mnie czytać. Ale, gdy teraz przeglądam mojego bloga to myślę, że nie jest najgorzej i jest kilka osób, którym podoba się to co i o czym piszę :)

2. Uważasz, że wywiązujesz się z zasad blogowych?
Myślę, że tak

3. Jaki jest twój ulubiony blog?
 Moim ulubionym blogiem jest blog Oli

4. Czy chciałabyś kiedyś zacząć nagrywać na Youtube?
Jak może część z Was wie z mojego pierwszego postu miałam zamiar założyć kanał, ale stwierdziłam, że nie dam rady i pisać postów i nagrywać filmików, ale na pewno kiedyś będę miała!

5. Czy żałujesz, że zaczęłaś pisać bloga?
Co?! W życiu! Teraz blog to moje całe życie. Nawet nie wiecie jaka jest we mnie radość, gdy wchodzę na bloga i jest nowy czytelnik lub przemiły komentarz <3    

6. Jak lubisz spędzać wolne chwile?
W wolnej chwili uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi, wyjść na dwór i bawić się w takie gry jak w dzieciństwie, a odkąd założyłam bloga kocham pisać posty, czytać inne blogi.

7. Co sądzisz o farbowaniu włosów na szalone kolory?
 Kocham to! Wiem, że niektórzy myślą po co niszczyć sobie włosy albo potem będą chcieli mieć naturalne włosy... tak jest to możliwe, ale... TRZEBA SPEŁNIAĆ MARZENIA I BRAĆ WSZYSTKO NA LUZIE!! Ja zawsze chciała przefarbować końcówki i przefarbowałam. Marzenie zaliczona :)

8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Oczywiście! A cóż w tym dziwnego? Sama ma przyjaciela i rozmawiam, gadam, bawię się z nim tak jak z przyjaciółką, bo jest to osoba której ufam.

9. Jak to się stało, że zostałaś blogerką?
Zawsze chciałam prowadzić bloga. To było moim mega marzeniem. Codziennie mówiłam sobie nie przejmuj się hejtami, ale nie wytrzymałam, nie mogłam tak. Teraz hejty mnie już nie obchodzą, niszczą tylko ludzi. Zapamiętaj: LUDZIE HEJTUJĄ, BO CI ZAZDROSZCZĄ!

10. Pokażesz w przyszłości bloga swoim dzieciom?
Myślę, że jeżeli przetrwa to tak.

11. Jak myślisz, w którym roku skończysz pisać bloga?
Nie wiem. Na razie o tym nie myślę. Mam 12 lat i cieszę się teraźniejszością tym co mam, a nie tym co będzie.


PYTANIA:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Czy ktoś zainspirował Cię do założenia bloga? Jeżeli tak to kto?
3. Czy przejmujesz się hejtami?
4. Gdybyś mogła zareklamować swojego bloga, np. w reklamie zrobiłabyś to?
5. Czy lubisz pytania typu kom/kom obs/obs?
6. Skąd pomysł na nazwę bloga?
7. Czy twoi rodzice wiedzą, że masz bloga? Jak zareagowali?
8. Czy zadowala cie twój pierwszy post?
9. Ile czasu zajmuje Ci dodanie notki?
10. Jakim aparatem robisz zdjęcia?
11. Jaki jest twój jeden ulubiony, zaczynający blog?

 NOMINACJE:

http://kroniki-duchy-kinga.blogspot.com/  

http://ciemnyskrawek.blogspot.com/

http://littleredcherrysmile.blogspot.com/2015/07/gdybym-nie-bya-blogerka.html

http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

http://aleksandraszabla.blogspot.com/

http://pauline-memories.blogspot.com/

 http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/



 

 

37 komentarzy:

  1. Przykro mi, ale nie wezmę udziału w LBA, gdyż już dawno na takie coś odpowiadałam. :) I to Libster Blog Awards jest dla początkujących blogerów, żeby pomóc im się wybić. Przeważnie daje się szanse blogom z mniejszą liczbą obs niż 100. Ja mam już trochę więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 115 więc możesz wziąć, ale nie zmuszam to twoja decyzja ;)

      Usuń
  2. Super blog! Oby tak dalej :)
    Zapraszam do siebie: MÓJ BLOG
    Zachęcam do pozostawienia komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty, można się więcej dowiedzieć :)

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję i trzema komentarzami. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pozytywna z ciebie osóbka! :) A 5 punkt mnie urzekł :3 Ooo so sweet :)
    Jak chcesz, to wpadnij do mnie ;) huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki na pewno wpadnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi ♥
    Też mnie nominowali ;)
    Obserwuję!
    http://kierunek--szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi! MNie nominowały juz 2 osoby, a na blogu mam już 5 postów tych. ;_;
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi :D
    http://dear-victoriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nominowałam Cię do LBA! :)
    Więcej info na blog'u -----> http://prawdziwieprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog, obserwuję!
    Naprawdę ładnie piszesz!
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chciałabym pokazać bloga swoim dzieciom!
    Obserwujemy?
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje nominacji ! Też dostałam :) Ciekawie odpowiedzi na pytania :)


    http://paullalife.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne odpowiedzi :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń