środa, 15 lipca 2015

Haul z arkadii

Hej!

Hejoo! Dziś wstawiam już drugiego posta. Sorka, że tak często (hehe), ale chciałam zrobić jeszcze posta z Kazimierza, Nałęczowa i parku iluzji. I muszę się jakoś wyrobić :) Więc tak... o 8.15 wyjechałyśmy autobusem do arkadii (z mamą i Wruu) 


Dojechałyśmy koło 10.00 i zaczęłyśmy łazić po sklepach. Odwiedziłyśmy między innymi: H&M, C&A, Reserved, House, Cropp, Empik, Douglas, Bershka i wiele, wiele innych.



A teraz trzymajcie zdj rzeczy, które sobie kupiłam:

EMPIK

 Słuchawki Philips-70zł, płyta Dawida Kwiatkowskiego-15zł

CLAIRE'S
  Naszyjnik (dla mnie i Wruu)-15zł
 Plastikowy kubek ze słomką-35zł

StyleLife
Baby lips-10zł

HOUSE
  Spódniczka w serduszka-30zł

BERSHKA
Crop top-20zł

CROPP
czarne spodenki z lekkimi przetarciami-40zł

DOUGLAS
suchy szampon do włosów Batiste-8zł


To by było na tyle. Myślę, że ten post Wam się spodobał, jeżeli tak zostawcie po sobie ślad kom lub obs. Jak chcecie trafić na wyprzedaże to polecam pojechać tak 15-20 lipca :) Paa

14 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy!
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Pytania masz na moim blogu :)
    http://nowakczi2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio myślę czy by nie kupić tego suchego szamponu :) może zrób później recenzję o nim? ja z chęcią poczytam!
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/ (zapraszam na mojego bloga i prosze o poklikanie w linki w new poście)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go to już mój drugi i sprawdza się świetnie najbardziej na te leniwe dni, A nad recenzją pomyśle ☺

      Usuń
  4. Spódniczka bardzo urocza i świetny kubek ;)
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, suchy szampon batiste i baby lips to genialny wybór. Ubrania spoko, ale mam pytanko, słuchawki się sprawdzają? Nie psuje się kabelek czy coś? :) Bo wyglądają mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to nie :) Sprawdzają się świetnie. Najlepsze jakie miałam :)

      Usuń
  6. Ostatnio coraz bardziej korci mnie ten suchy szampon, niestety calkiem niedawno kupiłam innej firmy i chce najpierw go zużyć:C

    Ten plastikowy kubek ze słomką jest przecudny, taki pozytywny <3

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń