poniedziałek, 6 lipca 2015

50 faktów o mnie

Hejka! Na początku postu chciałam podziękować za design Karolinie klik
Ok więc witajcie w moim pierwszym poście "50 faktów o mnie". Mam nadzieje, że spodoba Wam się mój blog i moje posty. A więc zaczynamy:
1. Mam na imię Oliwia
2.Przezwisko Livcia
3. Mam 12 lat
4. Mam brata i siostrę
5. Moje najlepsze przyjaciółki to Weronika, Emka, Jula, Klaudia i Karolina ♥
6. Moje IP to Agata, Wiktoria i Ola♥
7. Kocham wakacje!
8. Lubię w.f
9. Kocham mamę i tatę ( a kto nie?)
10. Lubię arbuzy
11. Kocham morze
12. Nie wyobrażam sobie życia bez EOS
13. Czasem używam suchego szamponu do włosów
14. Kocham tańczyć
15. I śpiewać
16. Lubię fotografie
17. Nie lubię czytać
18. No chyba, że kryminały
19. Kocham Kubę z MG
20. Nie wyobrażam sobie życia bez fb
21. Mam LG F70
22. Lubię koty
23. I psy
24. Zakładam kanał na yt
25. Urodzinki obchodzę 15 września
26. A imieninki 5 marca
27. Zawsze chciałam pisać bloga <3
28. Lubię spędzać czas z przyjaciółmi
29. I z internetem
30. Jestem administratorką  na stronie KUBONATORS na fb
31. Kocham robić zakupy
32. Jestem zakupoholiczką
33. Od dwóch lat mam sobie kupić zegarek, ale jeszcze nie kupiłam
34. Ściany mojego pokoju są białe
35. Z fioletową tapetą
36. Lubię cole zero
37. Nie lubię pepsi
38.Lubię chodzić w okularach przeciwsłonecznych
39. Kocham sport
40. Lubię jeździć na rowerze
41. I na rolkach
42. Kocham STUU, Littlemooonster96, Banshee i GlamPaule
43. Ogólnie lubię oglądać filmiki na yt
44. Nie lubię jak jest zimno
45. Ale jak gorąco też nie
46. Lubię Saszan, Kwiatkowskiego, Ari i Jeremiego
47. Kocham tapety emoji
48. Lubię chodzić w wysokim kucyku
49. Chciałabym być sławna
50. Nigdy nie mam pomysłu co napisać w ostatnim punkcie


To by było na tyle. Dziękuję Wam za przeczytanie. Zostawcie po sobie jakiś znak, a ja dam Wam jeszcze kilka fotek z dzisiaj :))







Jakość zdjęć na pewno się poprawi, z czasem! 

17 komentarzy:

  1. Świetny blog! Ja też uwielbiam wymienionych przez Ciebie youtuberów! :* Pozdrawiam ,będę wpdać częściej. <3 http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam koty, ale niestety mam na nie alergie:(
    może wspólna obserwacja?
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam śpiewać, tańczyć, jeździć na rolkach, kocham wakacje, choć już dawno zapomniałam co to znaczy :P hehe dobrze, że chociaż są urlopy :P hehe
    Również kochanam morze, choć pół Polski muszę przejechać by tam dotrzeć grrrrr :/

    Świetny post ! :) miło się czytało :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam niestety troszkę do morza :( Ale jak na razie nie wyobrażam sobie wakacji bez morza <3 To miłego urlopu! Poklikam :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    3,27 i 39 tak samo

    Zajrzysz?http://yukiyo-southkoreapolandjapan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post !
    karolina-panka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :) obserwuję :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam! :)
    mania-wecandoit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń