wtorek, 25 sierpnia 2015

Back to school #1

Hej!

Witam Was po tygodniowej przerwie. Przychodzę z "nowym-starym" pomysłem, ponieważ wiele blogerek/youtuberek robi posty lub filmiki tego typu czyli BACK TO SCHOOL :) Ja podzieliłam tę serię na trzy części i postaram się wstawiać jeden post mniej więcej co 5 dni. Zaczynamy!!! Dzisiaj zeszyty, długopisy, ołówki itp. itd. :)
Większość zakupów szkolnych robiłam w tesco i biedronce, ale są też pojedyncze z pepco, h&m i sklepu biurowego z mojego miasta. Zacznijmy od plecaka, który mam już 3 rok. W tamtym roku kupiłam plecak z Cool Packa. Oprócz tego, że po kilku miesiącach trochę mi się porwał to był spoko, ale zdecydowanie wole ten ;) Jest on zakupiony na allegro, a cena to ok. 120zł.



 Teraz zakupy z biedronki.











TESCO







 *Uprzedzając Wasze pytania kupiłam tyle teczek, bo ja nie wiem co z nimi robię, ale po mniej niż miesiącu mam już całe zniszczone, porwane..

PEPCO


Zwykły SKLEP BIUROWY





H&M

 
ZESZYTY

 Biedronka
 Biedronka
 Tesco
 Biedronka
 Tesco
Biedronka
 Biedronka
 Tesco
 To by było na tyle. Jeżeli się spodobało zostaw po sobie jakiś znak. Chcecie SZKOLNE Q&A? ZADAJCIE PYTANIA W KOM LUB NA ASKU


  A tu łapcie kilka zdjęć z wyjazdu nad morze :)







 Paa nie zapomnijcie o pytaniach do Q&A :*











37 komentarzy:

  1. ciekawe zakupy ;d zeszyty najlepsze ;d plecak nie mój kolor ;)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie :) Zapraszam do zadawania pytań :)

      Usuń
  2. Śliczne zeszyty szczególnie ten w galaxy *.*
    zapraszam do mnie
    http://my-pastel-universe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale w galaxy to teczka ;) Czemu nie zadajecie pytań :(

      Usuń
  3. Jak widzę, że wstawiasz takie zdjecia - zazdroszczęCi powrotu do szkoły. Do ktorej klasy idziesz? ;-)

    www.paniyoanna.blogspot.com
    Oraz drugi blog: www.antolovehandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia i fajne przybory :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję poklikam, ale plis zadawajcie pytanka ;c

      Usuń
  5. Świetny plecak, mam podobny :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy :) może wspólna obserwacja ? :)

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy. Ja w tym tygodniu jadę po te wszystkie duperele. Ja kupiłam plecak na Allegro i szału nie ma. Cały nadruk mi zeszedł z przodu ;/ Ale to było dwa lata temu xd Za rok jak będę wychodzić z gimy to sobie kupię nowy ten taki vintage :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co cię skłoniło do prowadzenia bloga ?
    Jak długo go już prowadzisz ?
    Skąd czerpiesz inspiracje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą do innego Q&A bo ten będzie szkolny :-))

      Usuń
  9. świetny haul <3
    Jesteś zadowolona ze szkoły do której chodzisz?
    Jaki jest twój wymarzony zawód w przeszłości?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytania <3 Dałam posta na fb na Kubonators żebyście zadawali pytanka razem mam już 25 więc spodziewajcie się niedługo postu :*

      Usuń
  10. U mnie na studiach zakreślacze i duży kołonotatnik to podstawa ;) Więcej mi nie potrzeba.
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny plecaczek :) Piórniczek też mi się podoba :)
    Zostawiłam ślad ;)

    Zapraszam też do mnie
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna notka :)
    http://unc0uth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nad morzem w tym roku nie byłam. No cóż, może za rok się uda :)
    A rok szkolny... Też powoli biorę się za zakupy, ale nadal jakoś nie chce mi się wierzyć, że to już... ;)

    http://felietonistkazwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, ze w przyszłym roku pojedziesz :)

      Usuń
  14. Wow! Znalazłam Twój blog i zorientowałam się, że widziałam jak robiłaś jedno ze zdjęć w Ustce ;) Jak Ci się tam podoba? Ja po raz dziewiąty, haha! Ale byłam zadowolona :) Świetnie piszesz, obserwuję (jako Siostry Kuchcewicz)!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś mnie w Ustce? o.O Byłam tam już 2 raz i strasznie mi się spodobało <3 Za rok też jedziemy :)

      Usuń
  15. Świetny blog może obs za obs ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog może obs za obs ??

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna wyprawka-super zeszyty ♥
    Cudowne zdjęcia z wakacji :)
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń